Kvalitetsarbete
Ett sätt att få kunskap som kan förbättra vår verksamhet är de spontana synpunkter, klagomål och beröm som lämnas. De är viktiga och vi tar gärna emot dem. De hjälper oss att utveckla innehållet i vår verksamhet.
Vill du framföra synpunkter eller klagomål?
Många tycker att det är obehagligt att framföra synpunkter eller klagomål.
Det är ändå mycket viktigt att synpunkter kommer fram och det är därför angeläget att du framför dem.
Vi ser det som en förutsättning för utveckling och förbättring.
Vart eller till vem vänder jag mig?
Synpunkter kan du lämna via vår webbtjänst
Vad gör vi?
Om du tar kontakt med oss skriftligt och lämnar ditt namn och adress hör vi av oss inom 14 dagar efter din kontakt.
Om du inte är nöjd med hur ditt ärende hanterats kan du vända dig till socialnämnden.
För mer information, kontakta kommunens kundtjänst: 0435 - 390 00, kommunhuset(at)perstorp.se