Perstorps kommun, länk till startsidan

Kvalitetsarbete

Ett sätt att få kunskap som kan förbättra vår verksamhet är de spontana synpunkter, klagomål och beröm som lämnas. De är viktiga och vi tar gärna emot dem. De hjälper oss att utveckla innehållet i vår verksamhet.

Vill du framföra synpunkter eller klagomål?

Många tycker att det är obehagligt att framföra synpunkter eller klagomål.

Det är ändå mycket viktigt att synpunkter kommer fram och det är därför angeläget att du framför dem.

Vi ser det som en förutsättning för utveckling och förbättring.

Vart eller till vem vänder jag mig?

Synpunkter kan du lämna både muntligt eller skriftligt via telefon, mail eller brev.

Du kan vända dig till:

Socialchef Annelie Börjesdotter
tel.0435-391 41
annelie.borjesdotter@perstorp.se

Postadress:

Perstorps Kommunen
Socialförvaltningen
284 85 Perstorp

Vad gör vi?

Om du tar kontakt med oss skriftligt och lämnar ditt namn och adress hör vi av oss inom 14 dagar efter din kontakt.
Om du inte är nöjd med hur ditt ärende hanterats kan du vända dig till socialnämnden.

Informationsägare: Annelie Börjesdotter
Senast uppdaterad: 2017-05-26

Kontakt

Postadress:
Perstorps Kommun, 28485 Perstorp

Besöksadress:
Torget 1, 28431 Perstorp

Telefonväxel: 0435-390 00
Fax: 0435-355 51

E-post: kommunhuset@perstorp.se

Öppettider

måndag-torsdag 08.00-16.30 fredag 08.00-15.00 lunchstängt 12.00-13.00

Avvikande öppettideröppnas i nytt fönster

Felanmälan efter arbetstid

Telefon: 0435-393 05

Du kommer då till Securitas som tar upp anmälan och vidarebefordrar den till kommunens jourpersonal.